יום שישי, 18 במרץ 2011

אני לא מאמין בתפילות אבל

הלוואי והפעם יהיה לך טוב, שהבחור שהכרת לא מזמן והתמזמז איתו לידי יעשה אותך מאושרת. מי אני שאתווכח עם שיקול הדעת שלך. כנראה שהוא באמת עדיף עלי. הוא נראה יותר טוב ממני. הוא בוודאות יותר שפוי ויציב ממני. מגיע לך מישהו כמוהו. מישהו שיתיחס אליך כאילו את האחת והיחידה בשבילו. שיתן לך את כל היחס שהחבר הקודם שלך לא נתן ובגלל זה זרקת אותו. שיתן לך את כל מה שאני הייתי רוצה לתת לך.

הלוואי והייתי יכול להעלים את עצמי מחייך. לא נוח לי עם זה שאת צריכה לנסות להתחבא ממני כשאת נמצאת איתו. גם ככה את לא מתחבאת טוב מספיק וגם ככה כבר התרגלתי לראות דברים כאלו. כל בחורה שאי פעם רציתי יצא לי לראות עם מישהו אחר בסוף. זה תמיד היה מישהו אחר במקומי וזה בדרך כלל היה מישהו שאני מכיר. אני מתנצל על מבטי הקנאה אם שמת לב אליהם. מתנצל שאני גורם לך לאי נוחות מעצם הנוכחות שלי. פשוט תשכחי ממני. תתעלמי.

הלוואי ויפסיק לכאוב לי. שהעיניים יפסיקו לדמוע כל פעם שאני נזכר ברגעים שהיו לנו ביחד. את היחידה שאי פעם גרמה לי להרגיש שמישהי רוצה אותי. אני יודע שכנראה הכל היה רק אצלי בראש, אבל את ההרגשה הזאת קשה לשכוח. אולי מתישהו, בעתיד טוב יותר, ההרגשה הזאת לא תהיה כל כך זרה, וזה בהחלט עשוי לפתור הרבה בעיות. הלוואי וזה יקרה.

תגובה 1:

  1. תפסיק להיות סמרטוט, היא בגדה אותך ועזבה. אחת כזאת על פי התורה סוקלים באבנים.

    בנות ישראל בגדו בנו בהייפרגמיה והשאירו אותנו בודדים. הן פירקו את התא המשפחתי. הן לא שומרות לגבר שלהן כלום אפילו לא בתולין ובסוף תמיד נוטשות, לך עוד יש מזל שזה לא הסתיים במזונות על ילד מהמאהב הערבי.

    תהיה גבר ובוא למגטאו. די להיות סמרטוט

    השבמחק